Merhaba benim bebeğim 11 aylık. Yemeğini yiyor, ara ara emziriyorum geceleri uyandığı zaman devam sütünü veriyordum biberonla döngümüz bu şekildeydi fakat bir anda sütten kesildi yani devam sütünden. Geceleri emmek istiyor ama sütüm yetmiyor farklı sütler denesem de hiçbirini almadı. Kendi sütüm yetmediği için de geceleri çok sık kalkmaya başladı. Bu şekilde beni çok yoruyor siz geceleri bebeklerinize neler veriyorsunuz benim aklıma başka hiçbir şey gelmiyor ne yapacağım bilmiyorum ama süt içmesini de istiyorum hem sağlık açısından hem de doyması açısından beni çok rahatlatıyordu sizde de böyle dönemler oldu mu