Merhaba kızlar doğumdan sonra ruh halim bozuktu ve yeni yeni topluyorum ama çok yoruluyorum çünkü ben hayatım boyunca sorumluluk hiç almadım , küçüklüğümden beri evimizde çalışanlarımız vardı ( size samimice içimi dökmek istiyorum yanlış yere çekilmesin lütfen ) ne istersem hep oldu , sorumluluk ne demek hiç bilmedim ve bebeğim olunca çok büyük bir boşluğa düştüm çok ağladım , çok yoruldum , ama onu o kadar seviyorum ki sadece ona bakarken çok yorulduğum içün bazen hissediyor gibi geliyor çok üzülüyorum , mesela sürekli konuşamıyorum bazen uyusun diye zorluyorum , bu arada yardımcım var bazsn bırakıp dışarı da çıkıyorum (evde her yer kamera ve kadına bebek konusunda çok güveniyorum ) ama çıkmak bile bana kendimi iyi hissettirmiyor vicdan azabı çekiyorum , nefes almak iyi gelsede evde yine içimi garip bi hüzün kaplıyor
Ve ilk 1 ay bundanda kötüydüm her gün ağladım şimdi
Biraz daha iyiyim siz neler yaşadınız benim gibi olab var mı lütfen paylaşın 🙏🏻