melike0726 Şehir hastanesinde yıldız akbay’a gittim hep. Çok ciddi, suratsız olmasından şikayet eden kişiler var ama her soru sorduğunuzda yanıtlayan, çocuğu detaylı bir şekilde muayene eden birisi. Bebeğimin karaciğer ile ilgili sorununu ilk o farketmisti. Hatta hiçbir şey söylemeden kan tahlili yaptır gel dedi ve 15 tüp kan alındı 2 güne böldük kanları. Annelik ve acemilik işte vicdansızlık bu kadarı falan diyordum ama onun dikkati ile sorunumuz çözüldü. Hatta gastroenteroloji görmesi lazım diyerek direkt bölüm doktorunu aradı sana hasta gönderiyorum diye, sıra almadan gönderdi acil muayene olduk. Karaciğer yetmezliği göz bebeğinden anlaşılabilirmiş, hemen göz polikliniğinden başka bir doktoru aradı ona da direkt muayene olduk. Gittiğin doktorlardan sonra yanıma uğra bana da bilgi ver dedi. Çok şükür büyük bir sorunumuz yokmuş ilaç tedavisi ile atlattık süreci ama her ihtimali değerlendirip ilgilenmesi beni çok memnun etti. Suratsız ve sert ama katlanılabilir 😂