BordoHuniliAnne Oglusgul benim çocuk odası da küçük 270′e 330′cmlik bir oda ama iki yatak şifonyer ve 4 kapaklı dolap sığdı, odayı sadece uymak ve kıyafet değişimi için kullanıyoruz oturma odasının bir kısmını oyun alanı olarak ayırdık. Odamız bu şekilde
annesininkurabiyesi Oglusgul bizim böyle yalnız yatak 1.5 kişilik pişmanım şimdi 2. Gelecek ona yer yok 😄
Oglusgul yorgunargindarginmomy Sığar aslında ama ekstra oyuncak dolabı falan alsam çok daraltabilir o yüzden merak ettim burdakilerin çocuk odalarını nasıl konumlandırmşlar
yorgunargindarginmomy Oglusgul anladim canım tam fotoğrafta mobilyam çok belli olmuyor ama ben yien de atmaya calsiicam .Bizim ekstra oyuncak dolabımız yok .
Oglusgul BordoHuniliAnne Bizim çocuk odasıda tam bu kadar sanrım bende bu yataktan almak istiyorum komple beyaz olanını kaç yaşına kadr kullanır acaba sağlam mı
kivancege BordoHuniliAnne konudan bağımsız ama bir şey sormak istiyorum Oturma odasının bir kısmını oyun alanı yaptık yazmışsınız ya Bende oyuncak sadece odasında olmalı başka odalara geçmemeli diye düşünüyorum ve öyle uyguluyorum Yanlış mı yapıyorum acaba
kader539_ bizim odamız küçük bu 7 yaşındaki kızımın odası 1 yaşındaki bebeğim bizimle aynı odada kalıyor beşiği var onun. Seneye inşallah ablasının odasına geçince yavrulu ranza alıcam sadeve düzen Aynı kalacak bu arada fotoğrafta biraz geniş çıkmış oda ama küçük.
BordoHuniliAnne Oglusgul normal baza boyutunda 90cm 190 cm, 100 kiloya kadar rahat taşır dediler, 7 8 yaşında kenarlıkları çıkarıp uzun vada de kullanırız diye düşünüp bunu aldım, tahminimce liseye kadar kullanırlar 😅
BordoHuniliAnne kivancege yani her evin kuralı farklıdır ama ben oyun ve uyku alanı ayrı olmalı diye düşünüyorum, bana göre yatağına girdiği zaman dikkati oyuncaklar ile dağılmalı oyun düşünmemeli. Mesela okula gittikleri zaman da Allah nasip ederse ders çalışma odasını ayrı yapmak isterim.
kivancege BordoHuniliAnne şuan bizimle aynı odada yattığı için bende odasını oyun odası gibi yaptım :)
Seymaass Maşallah evlatlarımızın odaları çok güzelmiş 🥰 güzel günlerde kullansınlar güzel anılar biriktirsinler inşallah 🙏🏻 bizim ev küçük olduğundan kuzumun odası yok içim eridi 😔🫠🫠