Arkadaşlar öfke problemim var yani çok çabuk sinirleniyorum ve gözüm bişey görmüyor artık çevremi geçtim aileme de zarar vereceğim diye çok korkuyorum. İki kızım var istemeden de olsa ani bişey de hemen sesim yükseliyor bunu asla istemiyorum ve çok pişman oluyorum. Psikiyatriye mi gitmem gerekiyor psikologa mı. İlerde bi memuriyette önüme çıkar mı . Çok çaresizim bagırmayan anne olmak istiyorum hepsini çok seviyorum ama en ufak şey de parlıyorum