salihanur12 Ek gıdaya geçtiğiniz de hep sebze ve meyveleri bunları buhar da mı pişirmeliyiz suyun içine atmadan herkes buharda mı pişiriyor merak ettim geçen gün armutu bir saatte anca pişirdik buhar da da baya zorlayıcı oluyor.
dygskerem salihanur12 ben az suda haşlıyorum ya aynı şey bence mesela havuç ve kabak verdim ikisinide haşladım az suda avokado verdim bugün haşlamadım zaten yumuşaktı
bossmomm salihanur12 buharda haşlıyorum daha pratik suda haşlama vitaminini hepsini suya veriyor elma armut haşlanınca tadı hoş olmuyor elmayı cam rendeyle rendeliyorum
1pekmom_ salihanur12 suyu az koyarak pişirirebilirsiniz, sonrasında kalan suyunu kullanın mutlaka ama. Armutu ezerken kalan suyu ekleyin içine. Ama ne kadar az su o kadar iyi olurr
hellobeybii dygskerem avokadoyu ben de öyle verdim akşamında kıvrandı bi gaz yaptı ki anlamadim heralde doğduğundan beri böyle ağlamamıştr. Sizinkine dokundu mu? İlk defa çiğ bişi verdim diye mi oldu merak ettim
Aybarsmom__ Sebzeleri buharda haşlıyorum incecik doğrayıp bu da zamandan tasarruf sağlıyor Meyveleri de kabuklarını soyup cam rendeden geçiriyorum
aayyyssee salihanur12 sebzeleri hep suda hasladım buharda yapmadım ama armutu neden pişirdiniz ben onu anlamadım
3kedili2bebekli salihanur12 meyveleri pisirmeyeceksiniz çiğ halde cam rendeden geçireceksiniz pisirirseniz hem meyve şekeri tehlikeli bir hal alır hemde besin degeri azalır
salihanur12 3kedili2bebekli evet herkes cam rende demiş cam rende almamıştım cam rende almak lazım o halde
salihanur12 3kedili2bebekli doğru söylüyorsunuz hiç o şekilde düşünmemiştim o zaman sertte olsa meyveleri pişirme tekniği kullanmıyoruz
3kedili2bebekli salihanur12 evet cam rendede rendeleyin normal rendede diri kaliyorlar ama cam rende çok güzel püre yapıyor besin değeri de kaybolmuyor
cennetkusum16 salihanur12 arkadaşımız buharda pişirme makinesini verdi. 20 dakikada herşeyi pisiriyordu o şekilde verdim.
loveboymomy salihanur12 ben az suda hasliyorum yani hasladigim suyu dökümüyorum içinde kalıyor onu çekiyor zaten. Sonra ezip veriyorum. Karışım yapacaksam yine aynı şekilde hepsini birlikte hasliyorum. Buharda pisirmedim hiç.
sulenaz loveboymomy ben de aynı şekilde. suda pişireceksem sadece sebzeyi yumuşatacak kadar su ekliyorum kısık ateşte hem güzelce yumuşuyor hem de koyduğum su çekilmiş oluyor. yine vitamin sebzede kalıyor.
[silindi] salihanur12 ilk zamanlar buharda catalla ezerek biraz alisinca buharda pisirip parmak meyve sebze seklinde verdim ezmeden.sonra direk kendisini verdim pisirmedim meyveleri