Rwerdst Kızlar bana değilde arkadaşıma 0-18 kg oto koltuk modeli arıyorum. Benim zamanımda ki çoğu oto koltuk yok ve şuankiler genelde 0-36 kg. 0-36 kg olanları güvenlik zayıflığından dolayı istemiyorum. Önerebileceğiniz modeller varsa bekliyorum 🙈
Rwerdst capricorn 0 18 arıyorum canım yenidoğan için 🙈 çok sağol yine de. Bir tık büyük olsa bu aklımda yoksa 😂😂 oğlumda bunu alacaktım iyiki almamışım oğlum 9 kiloya 18.aya doğru geçti😂😂😂😂