biyb Bebeğim 4 aylık doğumundan beri kakasını hep düzenli yaptı şu sıralar tüm gün boyunca yapmıyo anne sütü içtiği için normal diyorlar ama ağlama atakları başladı normalde ağlayan bi bebek değil emmek istemiyor kabız olabilir mi
rmem biyb Anne sütü alan bebeğin 10 güne kadar yapmamasını normal karşılıyor doktorlar ağlama krizler meme reddi uykuya direnç kısa uykular sık uyanmalar 4.ay atağı ile başlamış olabilir bizimki çok sancılı bir süreçti size kolaylıklar dilerim .
1234hevlin biyb eger mama ek gıda almıyorsa sadece anne sutuyle kabız beklenen bir durum degıl asla. 4.ay atagı gelmıstır size aglama emmeme uyumama ondandır merak etmeyin
hasrettk biyb probiyotik kullanıyor musunuz acaba belki iyi gelir doktora danışıp kullanmakta fayda var bebeğimde kabızlık olmadı probiyotik kullandıgı için diye düşünüyorum