Arkadaşlar iyi akşamlar öncelikle 🌸
Oğlum 2 yaşında ve biz bi türlü ısırarak birşey koparıp yemiyor. Eline bişey alıp ısırmıyor , herhangi bir meyve sebze artık paketli gıda diye ah vah dediğimiz şeylere bile yeter ki alsın yesin diyorum ama yok. Duyu hassasiyeti olabilir mi diyenler olacaktır , bu konuda da bir sıkıntımız yok. Suya sabuna elini rahatlıkla sokar. Mercimek nohut gibi şeylerle etkinlik hazırlıyorum oynar, oyun hamuru ile oynuyor , parmak boya ile oynar sadece biraz fazla titiz yani oynadıktan sonra hemen elini üstüne siler.
Yemekleri çatalla ezmeden yemiyor , diliyle itip atıyor yada öğürüp çıkarıyor. Tamamen püre kıvamında değil pütürlü yiyecekleri ama bir üst basamağa geçemiyoruz ama ben bıktım artık bu durumdan. Yaşayan başına gelen atlatan annelerimiz varsa nolur yardımcı olun.
Bu arada oyuncak falan sokuyor ağzına yada diş fırçasını boğazına kadar sokuyor 😂 sadece bence kolayına geliyor ve nasıl çiğnemesi gerektiğini bilmiyor. Nasıl bir yol izlemek gerekir bilgi verin lütfen 🙏🏻