eses123 Petek lerimiz yeni yandı normalde uyku tulumu 1.6 giydiriyordum şuan 25 derece neyle uyutmalıyım
damlaozzz eses123 Bizim odamız 23-24 arası içine atlet üstüne 1 tog tulum giydiriyorum sıcacık oluyor terlemiyorda bütün gece kafam rahat ediyor sizde 1 tog alabilirsiniz bence 1.6 kalın gelebilir
Hilal_4444 eses123 bizim evimiz gündüzleri 24 derece gece 22 dereceye alıyorum çocuklar ince elyaf yorganla uyuyorlar ideal oluyor. 25 derece tulum için biraz sıcak geldi bana naçizane fikrim 😌
Nikita eses123 benim evim de 25 derece ince eşofman takımı giydiriyorum. Üstünü açıyor. Gördükçe örtüyorum. Normalde tulum kullanırdık. Bu evimiz sıcak oluyor o yüzden kullanmıyoruz
mommy40 eses123 benim de 26 oluyor hep, geçenlerde ince tulum pijamalardan giydirip denedim, o gece üşüdü sürekli uyandı. 1 tog uyku tulumu ile yatırıyorum şimdi. Benim pijama çok inceymiş ama, aşırı ince değil de orta gibiyse olabilir bence.
Hilal_4444 eses123 bizim evimizde yeterli oluyor hatta fazlasını örtersem saçları su gibi terliyor çocuklar, ama sizin evinizi bilmiyorum bir deneyin isterseniz tulumla sıcak olursa dediğim gibi yorgan örtersiniz🤗
annelendik valla kış 25 ile yaz 25 i farklı oluyor. biz evde 25 civarı ama evin içinde soğuk bi hava oluyor esen. bi de park yatakta yatıyor yere yakın oluyor. içine atlet ince alt üst ve 1 tog giydiriyorum. bi giydirin ensesine barnına arada bi bakın soğuksa üşüyordur. kafası ıslanmışsa terliyordur
eses123 annelendik normal uzun kollu zıbın inceliği yeterli olur mu daha ince uzun kollum yok çünkü terler mi acaba tulum 1.2 tog var
avkatanne ince bir pijama takımı üstüne ince bir örtü atabilirsiniz müslin. örtüyü tutmuyorlar zaten genelde ama içiniz rahat eder en azından. 25 derece tulum için fazla sıcak gibi.
avkatanne eses123 fazla sıcağa alıştırmadım ben o yüzden bana yeterli geliyor ama siz en başından beri nasıl ilerlediyseniz o şekilde devam edin mazallah hasta etmeyelim bebişi. 🌸
mommy40 eses123 ben göğüsten kontrol ediyorum gece ara ara, bizimki uyuyor tulumla zaten 26 da tulum içine kolsuz zıbın olarak ısı tablosunda belirtmişlerdi. Ben deneye deneye buldum ama en idealini, günlerce farklı pijama denedim…
gg3848 eses123 benim kızım 22-23 derecede 1 tog uyku tulumuyla yatıyor 24 olsa bile terliyor 25 de normal tulumla uyuyor benim ki