Merhabalar 🤗 benim kız 10.ayını geçti geçen doktora götürdüğümde hero babykaşık mama önerdi kaşıkla beslenmek istemezse biberonla da besleyebilirsin günde 2-3 defa dedi. Ben Biara kullandm ama kızım pk sewmemişti birde hazır diye çok sinmiyodu içime .Kullananlarınız warmı memnunmusunuz mesela günde kaç defa weriyosunuz ?