serpil2121 önce emzirip ardından mama veriyorum ama benim durumum şöyle sağım yaptığımda 30cc anca geliyor iki göğsümden bebek de 120cc kadar içiyor bir öğünde. Bu yüzden bu şekilde vermek zorundayım, doktor başlarda iki kez mama takviyesi yapmamı söylemişti diğer zamanlar emzirecektim. Sütün bu kadar az olduğunu bilmiyordu ya da emzirdikçe artar diye düşünmüştür.
Sizin sütünüz genel olarak yetiyor daha az bir takviyeye ihtiyaç duyuyorsunuz gibi geldi bana.
Biberondan çekmek ile anneyi emmek arasında çok fark varmış biberon kolayına geleceği için göğüste fazla çaba sarfetmiyor bebekler alışınca.