annesininlokumu5 Tiroidi yüksek olup da hamile kalan var mı acaba benimki 8 çıktı t4 normal ama. Bu haldeyken gebe kalma şansım var mı acaba ilaç kullanıyorum da düşmesi zaman alacak
aselkussum annesininlokumu5 gebe kalinabiliyor ama bebeğin tutunmasini engelleyebiliyor demişti doktorum değerleri düşürüne kadar korunmamizi söylemişti idiyopatikti benimki yani sebebi bulunamadı kafasına göre bı artıp bı azaliyodu
Bebegimm1 annesininlokumu5 ben 2 hamileliğimde troıd yüksekti ikiside tek seferde oldu doğuma kadar ilaçları kullandım hamile kalınmıyor diye duymadım ama bebeğe zararı olur demişti doktor mutlaka kullanmamı söylemişti ama doğuma kadar değerim normal seviyeye inmedi tabi biraz düşmüştü
sdanz annesininlokumu5 benim ikinci bebeğim bu şekildeydi. İlacı kullanıyordum ve ona göre beslenme şekli oluşturup bebeğim sağlıklı bir şekilde dünyaya geldi. Ayrıca bu durumdan da hiç etkilenmedi. Düzenli tahlillerini veriyorum
annesininlokumu5 aselkussum ya size de geçmiş olsun benimkide düşüyordu yavaş yavaş sonra ilacı ihmal ettim iyice yükselmiş 50 lik yazdı doktor hiç bırakmayacam inşallah çocuk istiyorum ama hala gebelik oluşmadı buna bağlıyorum ben de
aselkussum annesininlokumu5 sizede cok geçmiş olsun gebeliğe engel değil ama sağlıklı bı gebelik için düşmesini bekleyin bence
Bebegimm1 annesininlokumu5 sonuçlarıma baktım şimdi ilk cocugumda 5 çıkmış ikincide 8 çıkmış doğuma girdiğimde 4e kadar inebilmiş
annesininlokumu5 Bebegimm1 anladım hemen ilk ilişkide tutmuş buna rağmen dimi bakalım hayırlısı hakkımda inşallah Rabbim nasip eder