yenianne112 Bizde de durum aynı. Daha yeni 9 aylık oldu. Akşam 8de gece uykusuna başlıyor. 23.00 , 02.00 ve 04.00 de uyanıyor emip tekrar uykuya dalıyor. Sabah 7′de kalkıyor. İlk uykusunu 1 saat kadar (bazen daha uzun) uyuduktan sonra bir yada iki kez gündüz uykuları oluyor. Ben de isterim emmeden uyuyabilsin ama başka uyutma yöntemine ne ben ne de kızım hazır 😸 çalıştığım için tembellik yapıyorum. Sürecin kendi kendine değişmesi için dua ediyorum 😸😸