Bence kapaksız alın
Benim şuan kurutma makinem ve çamaşır makinem eve bu makineler için yapılmış Bi bölüm var orda ve kapaklı orası
Her çalıştırmadan sonra kapağını açmam gerekiyor çünkü ısınıyor içerisi
Çalışırken açamıyorum çok ses çıkıyor diye çamaşır da sorun yok ama kurutma makinesi ısı verdiği için kapaklı alan zor yani