Bebeğim henüz 2 ay 7 günlük. Başından beri zorlu geçen emzirme sürecim var. Başta bilinçsiz sağım yapma hatasına düşüp hiperlaktaston oldum daha sonra normale dönse de hep tazyikli kaldı. Zaten çok kalorisiz sütüm var başından beri sütte yetse mamasız kilo almadı oğlum. Dönem dönem tatlı yedikçe sütümü arttırdıkça memeyle savaşı hep olurdu her defasında vicdan yapardım ama son günlerde hiç geçmedi bu savaş.Kendimi yetersiz hissediyorum beni istememesine çok üzülüyorum. Süreç aynı olmasa bile meme reddi ile uğraşan annelerim niye bu kadar zor ya bu durum