Merhaba kızlar doğum yapalı 9 ay oldu adetim düzensiz ( pko) olduğu için adet söktürücü hap ictim 5 gün oldum bitti sonra tekrar parçalı şekilde adet oldum geçen ayın 15 inde oldum hala devam ediyor doktora henüz gitmedjm iliski vs gusül abdest gerekir mi nasıl olacak bilgisi olan yazarsa sevinirim.