senaozbel kidsanne 5 yıl boyunca çalıştım 10 ay önce doğumla birlikte ayrıldım çocuk gelişimi mezunuyum kreş de öğretmenlik yapıyordum
Gul-42 esrarengiz1i hayır beledıyeye ait yerler komek dıyoruz konyada asem var bılgehaneler var bazıları meb e baglı tabı ornegın dıkıs nakıs hocası usta ogretıcı
ozgat6060 kidsanne şuan çalışmıyorum bebişten dolayı her şehrin anlaştığı banka tarih farklı diye biliyorum kurum müdürü bankaya bıraktıkdan iki üç sonra yatıyor
acemianne___ kidsanne 3 sene çalıştım maaşlar ayin ilk haftası yatar bu ayin 2 de olabilir 7 si de olabilir sigorta da tam yatar ,