iki ay önce kızım tuvalet eğitimini öğrenmiştim son bir hafta içerisinde tek tük kacirdigi oluyordu ama bugün hiç tuvaletini söylemedi sürekli kaçırdı artık sinirlenip kızıyorum hiç oralı olmuyor sizde bu durum yaşandı mı lütfen yaşayanlar bana paylaşabilir mi