gulsenn1
Asla bırakmayın asla
Ne cahil insanlar var karışınızda ya
Doktorunuz bile kötü denk gelmıs dr a bak mama ver büyüsün demek ne demek yanlış anlamış olabilir misiniz ?
Emzirmek = doymak degıl bağ kurmaktır bebekle asla bırakmayın emzirmeyi. Ve doğal antibiyotiktir bu kış çoğu hastalıktan koruyacak o süt bebeğinizi . Memede duran süt zehirlemez o çok bilmişlere söyleyin ( yenidoğan yoğun bakım hemşiresiyim)
Sağma yapmanız gerekir yalnız ihmal etmeyin ki süt azalmasın memeler uyarılsın hemde kenarda sütünüz olur.
Suan o 2 defa emzirmeyi bırakmanız bebeğinizin gelişimine, bağışıklığına, ilerideki bağırsak sağlığına yapacağınız en büyük kötülük olur. Teklif edin memeyi emmezse sağdığınz sütü verin . Onu almazsa veya yetersiz gelirse mama verin. Bilmişlere de deyin ki emiyor hatta git gide daha fazla emmeye başladı asla bıraktırmam memeyi deyin sussunlar. O insanlar bilen hemde sizin iyiliğinizi isteyen insanlar olsalardı 1 kezde olsa emzir sakın bıraktırma bir damla sütün şifadır ona derlerdi