Biz de geçen ay kullandık yağ ve siyah partiküllü gibiydi homojen değildi biz çalkalayıp kullanıyorduk daha önce de hiç kullanmayınca nerden aklımıza gelsin tarihi felan da geçmeyince dün eşime tekrar aldırdım bu seferki kahverengi çıktı bu nasıl iştir böyle önüne gelene göre mi pazarlanıyor ne de olsa bilinmiyor diye