selambennsid Tecrübeli anneler ve benim gibi yeni başlayacak anneler🫡 bebeğim için indirimlerden faydalanarak ek gıda için alışveriş yapmak istiyorum kendimce bir liste oluşturdum ama bazı markalar indirim olsa da pahalı tabak kaşık kase vs neler önerirsiniz
momas selambennsid e bebek baby me markası da çok iyi fiyatlar da makul. Ben baştan oioi aldım ama bilseydim almazdım
UykuPerisi_ selambennsid hiçbir şey almadım sadece oioi kaşık aldım o kadar. 9 aylık olacağız önemli olan yemesiymiş . Porselen tabaktakini de yiyor yani. Bence sadece yemesine odaklanın inşallah yemeyi seven bir minnoş olur seni hiç zorlamaz. Bir de mama sandalyesi gerekli başka bir şey değil bence. Aldıkların yedirdiklerin kaliteli içeriği temiz olsun yeter. Ben bu ek gıda döneminde boşuna yıprattım kendimi.
damlaozzz selambennsid Popüler diye gittim herşeyini oioi aldım keşke almasaydım ebebeğin kendi tabaklarıda çok güzel birde trendyolda pandish diye bir markadan tabak aldım oğluma fiyatı uygundu makinede bile yıkanıyor oioi den daha çok beğendim bu markayı . suluk olarak munchkin en iyisi akıtma yapmıyor. gıda olarakta og natural veya makarna lütfen tavsiye ederim
selambennsid momas silikonlarda koku olayı oluyormuş sanırım kalite arttıkça olmaz düşüncesiyle yaklaştım biraz. Teşekkür ederim tavsiyeniz için
selambennsid UykuPerisi_ mama sandalyesi aklımda evet. Dediğiniz gibi beni zorlamadan iştahlıca yer inşallah. Yiyeceği şeyleri kaliteli ve temiz içerikli almaya özen göstereceğim teşekkür ederim 🥰
selambennsid damlaozzz söylediğiniz markayı hiç duymadım ilk fırsatta bakacağım. Suluk olarak bende munchkin düşünüyorum onu hamileyken keşfetmiştim. Ek gıda için önerdiğiniz markaları ekledim favoriye teşekkür ediyorum dönüşünüz için 🫶🏻
1pekmom_ selambennsid oioi pişmanlık.. ilk etapta çok iyi görünsede yemekler çeşitlendikçe kokusu çıkmıyor tabaklardan.. gereksiz pahalı. Melamin öneririm ya da illaki silikon istiyorsanız muadillerine bakabilirsiniz. Boş reklam ürünü oioi. Ben civilden almıştım pandish yazıyordu üstünde galiba oioiden bin kat daha iyi çıktı hemde çok uygun fiyatlıydı. Kaşıkta e bebekten uzun saplı kaşıklardan almıştım markası e bebek ya da we baby olması lazım. Suluk munckin aldım gerçekten memnun kaldım öneririm fiyatını hak ediyor. Önlükte e bebekten aldım hem giyilebilen hemde sadece boyunda takılan ikiside çok iyi çıktı
selambennsid 1pekmom_ dediğiniz markayı başka bir annede önermiş Civilde olmasına sevindim yakınım gidip bakma şansım olur inşallah 😊 oioi indirimdeyken bile pahalı 🙊 kaşık geçen bimden wee baby aldım üçlü muhtemelen aynı kaşıklardan bahsediyoruz 😊 önlük tavsiyelerinize de bakacağım mutlaka çok teşekkür ederim 🥰
mertun selambennsid sanirim bize dayatilan seyler bunlar. Hamileyken bir cok biberon aldim bebek hic birini kullanmadi. Simdi seramik kasikla mama icirmeye calisiyorum. Silikon kasiklar agizlarina kalin-buyuk gelebiliyior. Bence cok da gerek olan seyler degil galiba😎
selambennsid mertun hamileyken bende bir çok şeyi gereksiz almışım bebeğim kullanmadıkça anladım 😅 şimdş daha mantıklı alışverişler yapmak istiyorum
nnoktaa selambennsid oğluma özel tupperwarein beslenme ürünlerini almıştım. İlk zamanlar kullanmaya çalıştım. Sonra gereksiz buldum. Porselen kâse kullandım. Eliyle tutmaya başlayınca da tatlı kaşıkları küçük çatallarımız ona daha cazip geldi. Bazı arkadaşlarımla konuşmuştum. Oioi alıp kullanamadıkları için ikinci el satış uygulamalarında sattılar.