Çok özür dileyerek soruyorum regl oldum ve 7 gün sürdü ve bitti reglim bitmesinin 8.gunu kanamam geldi ilk kez yasiyorum boyle bir sey basina gelen var mi spiral+geri cekilme olarak korunuyorum hamile olma ihtimalim var mi bebegim daha 10 aylik korkuyorum