acelysmom Geceleri uykudan uyanıyoruz 7 aylık olacağız ve 6 ayına kadar sadece anne sütü kullandık. Aptamili sevmiyor hangi markayı önerirsiniz? Bebeğimin seveceği şekilde?
3kedili2bebekli acelysmom muhtemel uyanma sebebi açlık değil diş ağrısı veya alışkanlık yani hangi mamayı verirseniz verin almayacaktir
ysm53 acelysmom benimki de sürekli uyanır 2 saatte bir ve emmeden uyumaz ama açlık değil alışkanlık. Mama da versem aynı çünkü.
acelysmom Diş olayını atlattık sadece emince uykuya dalıyor ve sütüm gerçekten az gelmeye başladı dakika başı emdiği için
ysm53 acelysmom hipp kullanıyorum ben tek sefer veriyorum gece uykusuna geçmeden önce ama işte dediğim gibi aynı değişen bir şey olmadı meme de versem mama da versem aynı bazen açlık değil de alışkanlık olabiliyor meme içmeden uykuya dönememe vs