beyazzkuguu canım ben Karadenizliyim ve bizimken ihlamurumuz var kışın bol bol da içeriz bitki çaylarını şu şekilde demlemek daha faydalı diyebiliyorum suyu kaynatacaksınız kaynadıktan sonra altını kapatıp ihlamur atıyorum üzerine annem elma koyardı varsa kuşburnu özellikle siyah veya da kırmızı ben kırıp da atıyorum hani içindeki çekirdekleri falan da faydası olsun diye ondan sonra bal ve limon ile karıştırıp bardağıma koyuyorum içiyorum yani bal ve limon bardağıma koyuyorum