Minik123m ayyy bu benim kızım ressmenn park aletleriyle de oynar biraz ama o taşlar, yapraklar, odun parçaları illa ki cebime dolacak. Bir de yolda kontrol eidyor soruyor sürekli cebinde mi atmadın dimi falan ben keşif diye düşünüyorum.. bir de kızım parktaki diger cocuklarla da asla muhatap olmaz onlar konusmasa hayatta kaydırakta biri varsa gidip kayıcam falan demez oturur oyle köşeden izler üzülür anca ben konusunca güven geliyor bu sebeple dediğiniz gibi parkta bile benim yanımda benimle oynamak istiyor