esm15 Kızlar 5 buçuk aylık bebeğim var aşırı saç dökülmem var demir ilacı başladım ama asla geçmedi önereceğiniz saç dökülmesi şampuanı var mı?
sengul34 esm15 Benim de çocuğum dört aylık derler ki ne kadar doğru bilmiyorum çocuk anneyi tanımaya başladığı zaman saçları dökülür hiç yağlanmadı mesela saçlarım yağlanıyor herhalde bu bir dönem bir şey kullanmadım saçlarımı kestim çok üzgünüm sadece
mavigibibakti esm15 bende çocuk anneyi tanıyınca saçlar dökülüyor diye duymuştum üç aylık olacak bebeğim saçlarım avuç avuç elime geliyordu dün aldım makası elime kestim :/
cennetkusum16 esm15 demir ilacı 6 aydan önce etkisini göstermez. Bide hormonlar bozulduğu için dökülme oluyor. Geçici dönem. Demir ilacıni düzenli kullanın kestirmeyin sakın saçınızı sonra uzaması eskisi gibi olmuyor pişman olursunuz
esm15 sengul34 benimde aşırı döküldüğü için kestim ama çok pişman oldum hamilelikte belime kadar uzatmıştım şuan omuzlarımda 😢
sengul34 esm15 sorma sandım kesince dökülmeyecek halbuki dökülüyor yine neyse sabredelim kökü bizde☺️
rachelgreen_ O aylarda artıyor birden çok normal zamanla azalır dökülmesi ama siz yine de biberiye suyu kullanabilirsiniz bir de doğal yağlardan oluşan karışım saç yağları oluyor haftada bir diplere sürüp durulama yaparsanız o da çok iyi geliyor
esm15 mavigibibakti Allah yardımcımız olsun çocuk bakmak hem fiziki hem manevi olarak yıpratıyor ama canları sağolsun 🌹🐣
esm15 sengul34 hatta eşimle tartıştık o saçlarımı çok seviyordu dökülsün bsy olmaz düzelir diyordu kesince kızdı sonra üzüldüğümü görünce oda dedi kökü sende canın sağolsun uzar tekrardan 🌹👸
esm15 cennetkusum16 yok zaten baya kısa kestirdim daha kestirmem hamilelik dönemindede demirim hep düşük çıkıyordu hiç düzelmedi
esm15 mamacitaa_ çok kötü bir durum ya bende bide takıntı var evi günde kaç defa süpürüyorum bilmiyorum sanki evde hep saç teli var gibi hissediyorum yatağa bile nerdeyse başörtüyle giricem dökülmesin bir yere diye😒
gokcemevaa esm15 6. Aydan sonra benim de bebeğimin de saç dökülmeleri azaldı hatta benim ön kısımlar kelleşmeye kadar gitmişti şu an bebek saçlarım çıkmaya başladı
buseselvi esm15 biraz fiyatı yüksek ama ducray anaphase şampuan var eczane şampuanı ben onu kullandım yoğun dökülme zamanında memnunum
kokashapy esm15 merak etmeyin 7 aydan sonda dökülme azalmaya başlayacak her annenin yaşadığı bir durum bende kel kalıcam sandım ama meğer hamileyken dökülmeyen cansız saçlar doğumdan sonra dökülüyormuş saçlarım baya azalmıştı şuan eski haline geri döndü bebegm 11 aylk 3-4 ayda düzeldi
Dedektifgadget esm15 27 yaşındayım yıllardır saç dökülmem var her şampuanı denedim vitamin içemiyorum düzenli tesettürlü olduğum için sıfıra vurdum