newwmommy günde 3 kere 1 su bardağına 20 damla kullanıyosun canım kağıdında öyle yazıyor ben ilk zamanlar öyle kullandım çok etkisi oldu tabi bol su kompostu yulaflı bisküviler tükettim, şimdilerde günde 1 falan içiyorum bide sağım yaptığın sütten fazlasını içiyor bebekler dedi doktor bana emişleri daha farklı olduğu için 30 ml çıkıyosa 45-50 ml içiyodur birde ben sağım yaparken 1-2 kez power pump mıdır nedir öyle bi sağma yöntemi var onu denemiştim, bebeğin emmesini taklit ediyor 15 dk sağ 15 dk sol göğüs sonra tekrar 10 dk sağ 10 dk sol göğüs sonra yine 10 dk sağ 10 dk sol göğüs, haftada 3-4 defa yapabilirsiniz bunu fazla yaparsanız çok uyarılır göğüsler sonra kontrolsüz olur