esm15 Sare_nuhaninannesi_05 ben buna benzer birşeyi doktoruma sordum kullanma bu tür şeyler sütun tadını değiştiriyor dedi
Sare_nuhaninannesi_05 esm15 Aklıma şey takıldı bunun içindeki ürünler aktarda satılan süt arttırıyor diyorlar ama buda onların birleşmiş halı acaba niye öyle diorlar. Bir arada da şey vardı ona da iyi diyorlar ismini yanlış demiyorsam Solgar mi ne
esm15 Sare_nuhaninannesi_05 bence ister istemez içinde koruyucu maddelerde vardır hiç kullanmayın. en iyi süt arttırıcılar hurma bol su ve uyku bizzat kendimde faydasını gördüm özellikle hurma ve su.her gün tüketiyorum
brcus Bana Kadın doğumcum bestlak pro al dedi ben ona başladım 2 gündür şimdilik etkisi yok ama hip çay kullandım lohusa yağı kullandım süt için bi bıka yaramadı
Sare_nuhaninannesi_05 brcus Ya bol dinlenme uyku şu vs ama bunlar bazen yeteri olmuyor yada insan cidden dinlemiyor ve benim ikinci olacak inşallah endişeye düşüyorum ne yapacağız kafayı yemiş durumdayiz
SheDoesntCare Sare_nuhaninannesi_05 ben genelde damlaymış kapsülmüş vs bunlardan hiç kullanmadım, doğal şeyler genelde daha faydalı
Sare_nuhaninannesi_05 SheDoesntCare Bende kızımda hiç kullanmadım şahsen sütüm aşırı vardı dinlenebilme vaktim vardı bunda iki çocuk dinlenemezsem sutumu etkilerse diye korkuyorum .
brcus Uyku su beslenme bacım benim gece uykusu yok beslenme kötü çocuk tepemden inmiyor yalnız başımayım WC zor gidiyorum azaldı da azaldı
Sare_nuhaninannesi_05 brcus İşte bende bundan bahsediyorum ikinci çocuk olunca birde daha da endişe ediyor insan yani. Ama inşallah hiç birine gerek kalmaz yani klasiklerden devam ederiz.
seoulyolumkacti Sare_nuhaninannesi_05 Olsun aman askim ya biz 48 gunluguz ilk 2 hafta güzel geldi sonradan midesi herhalde daha küçük olduğu için yetiyordu bu son 2 hafta salak gibi anlamadim yetmediğini yarı aç yarı tokmus mamaya başladım strese girdim neler yapıyorum olmadı 😂 En son dana camış artık ne varsa olayım modundayim🥹😂
Sare_nuhaninannesi_05 seoulyolumkacti Ahahah annelik yok mu ya tahin helvası yedin mi kız hiç incir uyutmasi vs bunlar yapıyor derler.
Retzja Ben emzirirken doktorum Pregnacare Breastfeeding vitaminini önermişti, onu kullanıyordum. Memnundum. Annenin değerlerinin de düşmemesi için çok iyiydi, kendi değerlerim de hiç düşmedi emzirme döneminde.
Sare_nuhaninannesi_05 Retzja Ben emzirme döneminde bu değerlerin de önemi olduğunu düşünüyorum çünkü değerler ne kadar iyi olursa sütün kalitesini de etkiliyor Bence bu dediğiniz takviyeyi doktoruma mutlaka danışacağım doğum zamanım geldiği zaman çok teşekkür ederim
Sare_nuhaninannesi_05 esm15 Evet o genel bir sorun ama iki çocukla yani daha zorlu bir sorun olacak çünkü küçüğünü uyutsan büyüğü uyumasa sen de ayakta olmuş oluyorsun ama varsın canları sağ olsun bir şekilde büyüyorlar
Sare_nuhaninannesi_05 lolyra Evet ben de yazdım Solgar diye üst kısma İnşallah doğuma yakın yine doktoruma soracağım 2 Bebek olunca ister istemez ilkini de yine dinlenme uyuma oluyor ama 2 de zor olur diye düşünüyorum ister istemez