Anlam veremiyorum hiçbirşekilde durmuyo acıksa bile zor emiyo ağlamaktan uyuyamıyo huysuzluğu üstünde son 3 gündür herşeye aglıyo saati satini tutmuyo iyi oldugunda tam sevincm aynı oluyo aglarken sanki dövmüşler gibi krize giriyo emecegi zaman emiyo kendini geri atıyo kasıyo kendini ilk anneliğim ve hiçbirşekilde durmuyoo :( geçen bu yüzden doktora götürdük birşey yok deniliyo