Daha 10 günlük lousayım ama cok kotu hasta oldum başım ağrıyor boğazım ağrıyor oksuruyorum burnum akıyor tıkanıyor ve balgam da var azda olsa öksürdükce dikislerim ağrıyor nasl başa cikicam bilmiyorum ilaç da vermiyorlar ve bebeğime bulaştıricam diye cok ama cok korkuyorum benim gibi olan varmi cok strsliyim ona bulaşıcak diye 🥹