-efe- 2 bucuk aylık bebek şu an nerdeyse 5 6 aylik bebek kilosunda, olması gereken kilonun üst sınırından bile fazla. Zaten çok almış o yüzden almiycak artik DENGELEMEK için yoksa obez olur yavrucak. Çocuğa mama vereyim diyorsunuz bide yapmayın allah askina olması gerekenin üstündemi olsun doktorlar obez olmus mu desin o zaman da bebegim obez napayim diye uzuleceksiniz belki? Emzirin bebeginizi 300 de alsa 400 de alsa takilmayin artik bir kilo almasini beklemeyin alirsa anormal olur