Nacafa takip ettiğim bir doktor Saglik Bakanliginin ve birçok yurtdişi kurumun yaptigi çaligmalarin verilerine göre kullanilan paraben miktari güvenli dozun çok çok altinda olduğunu, Yani devletin ücretsiz verdigi damlayi da güvenle kullanabileceğimizi söylüyor. Bende ocean kullandım ama şimdi ki fikrim bunların da kullanabileceğim yönünde. Bu arada birçok özel firmanın takviyeleri sağlık bakanlığı değil Tarım ve Orman Bakanlığı onaylı. Klinik etkililik ve biyoyararlanım testleri zorunlu değil. Bu da güven sarsıcı zannımca