miabel9 Kızlar uzun zamandır molfix premium kullanıyodum ama son aldığım paket kızımda pişiğe sebep oldu. Önerebileceğiniz bir marka var mı molfix dışında sadece goon kullanmıştım oda piyasadan cekildi. Diğer markaları hiç bilmiyorum. Önerilerinize açığım.
arenin_annesi miabel9 sleepy kullanıyordum ben başta içinde pütür pütür biseyler olmaya başladı ve pişik yaptı sonra gittim baby turco aldım o daha da kötü yaptı Molfix premiuma geçtim hiçbir sorun yoktu son aldığım bezde sleepydeki gibi puturcukler olmuş ve pişik yaptı ya bu bezleri bozan bişey var yada artık düzgün üretilmiyor çocukların sağlığıyla oynuyorlar
queen365 alpmila ben ilk defa aldım şimdi tarihine baktım tarihi 08.10.2025 maalesef tarihleri geçiyor o yüzden bebeğimi etkilemiş sizde bakın tarihine
alpmila queen365 sizin baktığınız üretim tarihi yan tarafta exp var oda son kullanma tarihi baktım şimdi üretin tarihi 07.10.2025 son kullanma tarihide 10/28
zeynep865 Molfix içeriği değişti ve yeniler çok kötü hep söylüyorum sleepy bio natural kesinlikle molfix çöp ya
miabel9 arenin_annesi hepsi sıkıntılı gerçekten ya. Yorumları okudum hepsinde aynı sorunlar. Prima aldım 2 gün önce şuanlık iyi gibi inşallah onu da bozmazlar
arenin_annesi miabel9 Prima premium care prematüre bezde kullandim ben onun bezi digerlerinden çok çok farklı pek bozacak gibi değil Prima eski marka bir bez inşallah bozmaz yani