Merhabalar herkese, benim 2 ay 5 günlük kızım var. Doktorumuz bu ay için 650 gram aldığını söyledi aç kalıyordur dedi. Çok üzüldüm. Sütüm az geliyor sanırım. Mamayı da üzerine vermeye çalışıyorum almıyor ağzından biberon ile oynuyor gibi damak kaşıyor gibi. Uykulu beslersem ancak yiyiyor. Bunun yanı sıra gurbetteyiz. Kimsemiz yok yalnızlıktan çok boğuluyorum. Anneler gelse evim düzenim aile ortamımızgidiyor. Bu kış bir an önce geçsin istiyorum. Birde kilo konusu açlık konusu olunca iyice sinirlerim bozuldu. Gazlı bir bebek açlığına mı gazına mı ağlıyor artık bilemiyorum