birhanim25 Kızlar daha önce böyle bir şey yoktu bugün kontrolde doktor ufak bir kist gördü. Adetinin üçüncü gününde tekrar gel bakalım dedi. Bir ay içerisinde geçme ihtimali var mı, normal mi? Sizde böyle bir durum yaşadınız mı?