goktugunannesi5 her bebek farkli . Kizim 3,5 aydan sonra baslamisti . Suan 4 ay 13 gunluk hala tam tutmuyor yoruluyor doktorum normal dedi . Ayni aydaki arkadaslarimin bebeleri donmeye basladi mesela bizim kiz orali degil 😂 acele etmeyin . Karin ustu egzersiz yaptirin gun icinde ( bizim kiz onuda hic sevmiyor ) , kucaginizda gezdirin benimki oyle alisti dik durmaya