elifnevos bana normal geldi. Kızımın da bu şekilde diyebilirim, dudak bağı demedi hiçbir doktor, herhangi sıkıntı veya zorluk da yaşamadık. İlk kestirdiğinizde nasıldı bilmediğim için çok emin konuşamıyorum ama dediğim gibi bana normal sayılacak bir durum gibi geldi