momikaa Bugün anne oğul günü yaptık öğlen yemeğini dışarda yedik eşimde iş çıkışı arkadaşlarıyla halı saha maçında fırına köfte patates attım yanına salata yapacağım akşam yemeği gecikmeli yenilecek bugün 😻
ikiyavruluanne Biz yedik bitti ama yarına belki fikir olur :) Tarhana çorbası Ispanaklı gözleme tavada yaptım:) Ayran 🌸
yenianne112 Tavuk göğsü çıkardım ama hala ne yapacağıma karar vermedim belki kremalı tavuklu makarna yaparım belki tantuni tarzı 🥲😂