Audrey_ Kızlar oğlum 11 aylık, emeklemiyor hala ama sıralıyor kollarından tuttuğumuzda çok rahat adımlaması da var ama desteksiz 6-7 saniye anca durabiliyor. Ne zaman yürür acaba? Sizinkiler kaç aylık yürüdü?
metemom_ Audrey_ 6. Ayından beri emekliyordu 9 aylıkken sıralamaya başladı ama gelin görün ki 14 aylık yürüdü yürüme tamamen bebeğe bağlı canları ne zaman isterse o kadar erken sıralıyordu ki hemen yürür diyordu gören ama yürümedi 😂😂
gurbetteanne10 Audrey_ 6 aylıkken emekledi 10 aylıkken koltuğu tutup siraliyordu 14 aylıkken yürümeye başladı her bebk bir olmuyor gerçekten
Audrey_ metemom_ Aa evet annemlerde önceden bebek sıraladığında kısa süre sonra yürür diyorlardı o yüzden benim oğluma da öyle diyorlar ama bakalım kaç aylık yürüyecek 😅
Audrey_ gurbetteanne10 doğru söylüyorsunuz bizde de sıralama var köşeden köşeye gidiyor sıralayarak ama daha bana da yürümez gibi geliyor
gurbetteanne10 Audrey_ daha küçük geldi bana bebeklerde üç ay bile çok farkediyor 14 15 aylıkken yürür illaki emeklese sen çok rahat ederdin peşinden gelirdi kucağından çıkardı birazda olsa yürür inşallahta rahatlarsın 🥰
Audrey_ gurbetteanne10 Evet sormayın biraz da iri bir bebek kucaktan inmiyor sürekli de ellerimden tutup yürüt diyor. Oyuncaklarla oynamıyor sürekli tutunup kalkıyor sonra yürüt diyor emeklese gezer dolaşırdı ama hala kucakta şu an ☺️
gurbetteanne10 Audrey_ maşallah paşaya arkadaşımın bebeside iri bebekti oda emeklemedi 13. ayında yurumustu 🥰yürüme arkadaşı almayı düşündünüz bence sizin bebiş çok sever
acimavi Audrey_ kızım da o aylarda sıralıyordu. Ellerini bıraktığında dudağının üstüne düştü ard arda 2 kere, bir daha da ellerini bırakmadı. Tekrar cesaret edip yürüdüğünde 15 aylıktı
talhamamy Audrey_ oğlum tek elle tutarak bütün gün yürürdü 8 aylık başladı. 11 aylık emekledi 3-4 gün sonra da desteksiz yürümeye başladı