Merhaba kızlar ben kızım 4 yaşında anaokuluna göndercem bana yakın olan yerleri aradım birisi 4 yaş dolu 5 yaşta boşluk var ama alamayız dedi başka bir yer 4 yaş almıyoruz dedi ne yapabilirim bu durumda devlet okulu yarımcı olmazlar mı bilginiz var mı diğer yerler çok uzak işe girmem lazım