Queen_Mommm sakın başka insanlar yüzünden canınızı sıkmayın herkes mutlaka bir kusur bulur en iyisini siz bilirsiniz sizin bebeğiniz o biz de mama kullanıyoruz damağında ki yarık yüzünden memeyi çekemiyordu ona rağmen bende laf yiyorum bir akraba emzirmediğimi duyunce bizim inek de pek verimsiz çıktı o zaman demişti kimseyi memnun edemiyorsunuz maalesef