mervemn Ya artık emeklememiz lazım değil mi bizimki hala emeklemiyor sizinkiler ne durumda Napsam acaba
CilekliKedy mervemn emeklemesi şart değil emeklemeden direkt yürür belki de benim kızım 7,5 aylık bırak emeklemeye kafasını kaldırmaya bile çalışmıyor yatıp kalıyor öylece normal yani başka bir sıkıntısı yoksa
sumeyyemrah seros3535 yüzüstü koyup siz mi alıştırdınız nasıl oldu şuanda benimkide oturup oyun vs oynuyo ama bişey yapmak gerekiyor mu
pinar1905 CilekliKedy ay benim kızım da böyle tembel diyorum ona hatta sadece oturmak istiyor kızımı yatırdığım an yüz üstü sırt üstü fark etmez basıyır çığlığı yuvarlanmıyor bile
CilekliKedy pinar1905 birşey dikkatini çekerse yuvarlanır falan ama yok ya çocukta istek yok resmen heyecanlanıyor falsn ama çaba sıfır yatıp kalıyor 😅
Queen_Mommm @CilekliKedy pinar1905 Merhaba benm kızımda böyle tembel 9 aylık olduk ama halen dönmüyor desteksiz oturuyor hatta otururken uzanıyor ama dönme emekleme yok 2 tane doktorada götürdüm ikiside bir sorun görmedi sadece hantal bebek biz bu bebeklere babaanne bebeği diyoruz dediler sizin bebek ne zaman yürümeye başladı peki
Eslemsi_04 mervemn emeklemek gelişim belirtisi değildir diye dinledim bir doktordan emeklemedende yürüyebilir bazı bebekler
pinar1905 CilekliKedy benimki de öyle bir ara dönüyordu seviyordu ama oturmayı öğrendiğinden beri tık yok 😆 ben de bazen bir sorun mj var acaba diye korkuyordum
aycoregim Emeklemek gelisim basamagi degildir, sadece bir sekilde yer degistirmesini bekler doktorlar. Surunerek ya da popo ustu vs ama hangi aya kadar olmali onu bilmiyorum
erays aycoregim Aynende öyle bebeğim 8.5 aylık emeklemiyor ya da bir adımlık emekliyor ama etrafında öyle bir dönüyor ki yüz üstüyken, ben şok 🤣 ya da otururkende etrafında çok hızlı dönüyor emeklemekten daha zor yani hareketler şaşıp kalıyorum. Yüz üstü kalmayı pek sevmiyor zaten direk yürüyesi var ya da geç emekleyecektir. mervemn
deryadiyebiri698_ mervemn her bebek emekleme zorunda değilmiş, doktoruma sormuştum emeklemeyi kaçıncı ayda bekleyelim diye bekleme belki emeklemez demişti. İçini ferah tut bu bir sorun değil