Annesininguzusu ben de çok kararsız kalmıştım 2si arasında ama dediğin gibi o kadar para vermeye gerek yok sonuçta aşağı yukarı aynı özelliklere sahip ve 2si de güzel marka. Bi de benim akrabam kullanıyordu çok memnundu sonunda onda karar verdim iyiki de onu almışım. Bence şu kasım indirimlerini kaçırma kodlarla falan baya indirim oluyor 😅