Kızlar bebegim 3.20 günlük. Herkesde oldugu gibi uyku sorunumuz var özelliklede gündüz. Bugüne kadar sese alışsın diye ben hep salonda ayagımda sallayarak yyuttum sonrada öylece oldugu yere bırakıyodum max 10 dkka uyuyodu. Ama artık hareketlendiği için koltuga bırakmamam gerekiyo ve beşiğe geçirmem lazım ama bu sefer yastıktan alırken ben uyandırıyorum. Nasıl koyucam onu oraya ya