Oğlum 11 aylık olacak en baştan beri sütüm yetmediği için mama da veriyordum. Yaklaşık 3 haftadır mama biberon ağzına sürmemeye başladı. Bardakla kaşıkla da içmedi mamayı. Önceden günde 5-6 çişli bezi olurken şimdi en fazla 2 kere değiştiriyorum ve dolu dolu olmuyor. Ek gıda yiyor. Suyu da aynı şekilde içiyor. Sürekli beni emmek istiyor ama sütüm o kadar yok 🥲 muhallebi falan yaparken 1 ölçü mama yapıyorum o şekilde anca yiyor. Mamayı sadece toz şeklinde ara öğünlerine karıştırabilir miyim yani su ile yapmadan