Bulut_8 Düştü cenesı eti bıraz ayrıldı ve doktor dıkıse gerek yok dedı bantla etını yapıştırdılar iz kalır mı
ozgenur76 Bulut_8 iyi akşamlar iz geçti mi acaba iz olan yerin fotoğrafını atma şansınız var mı benzer olduğu için merak ediyorum nasıl iz olur diye üzülüyorum bir de geçer mi diye