happy1momm ben de emzirmeyi seviyordum, kızım da hem yemeğini yiyor, hem keyiflik emiyordu, daha doğrusu 2 yaşında dur durak bilmediği için emdiği 10 dk bana dinlenme zamanı oluyordu😁 tam 2 yaşındayken kızıma yakında memeye bay bay diyeceğiz diye söylemeye başladım. Ama benim buna alışmam tam 5 ayımı aldı. Yani neredeyse 2.5 yaşındaydı bıraktırdığımda, o da ablam yüzünden oldu. Ablam bana sürekli söylüyordu bıraktır artık diye ben hep nasıl olacak uykuya geçerken, sabah uyandığında vs diye bahane üretiyordum, bir gün ablam yine aradı, ben memeyi bıraktırdım bugün dedi. Yeğenim kızımdan 3 ay küçük. O gün karar verdim ben de, son 7 gün diye de kızıma söyledim ve 7 gün sonunda bıraktırdım çünkü emzirmenin sonu yok. Bir yerde bunu bitirmek lazım ve büyüyüp iyice aklı erdiğinde kişisel olarak da bir takım kötü etki bırakabilme ihtimali var. Siz yakında sonlandıracağız cümlesini hem bebeğiniz, hem de kendiniz için tekrarlamaya başlayın bence. Hiçbir zaman tam hazır olmayabilirsiniz ama bir gün gelecek tamam artık diyeceksiniz