zehra5555 minnakanneyim bizim emmede zorluk vardı dediğim gibi nefesi duruyordu nefes alıp verişi islik gibiydi biraz daha şiddetliydi o yüzden ilaca başladık reflüyü önlüyor kullandığı ilaç
minnakanneyim zehra5555 geçmiş olsun sağlıkla büyüsünler insallah bizim öyle bir sorunumuz olmadığı için büyük ihtimalle ilaç vermedi