Tanya486  Kızlar adetime 1 hafta var bide ben hep gününde olmam illa ertelenir 1-2 gün test yaptım böyle çıktı biraz bekleyince ama. Acaba varmı yoksa acelemi ediyorum gününümü beklemem lazım . Yada erken gebelik testimi alsam
CankizimRavzam Tanya486 bana negatif gibi geldi adetin 3 5 gün geçsin öyle yap çünkü yanılma olabilir
forumgurmesi Normalde adetiniz gecikince test yapmanız lazım zaten. Niye kendinizi strese sokuyorsunuz ki.
Tanya486 forumgurmesi doktora gidicem film çekmem lazımdı o yüzden, böyle bir şüpheniz varsa giremiyorsunuz ya ondan
Tanya486 princessmom_ doğru evet erken ama doktora gitmem lazımdı yapayım dedim, ikinci çizgi var gibi geldi bana ama kimse görmemiş